טיפים ללקיחת משכנתא

על ידי DigiTale
טיפים ללקיחת משכנתא
  1. בחירת ההחזר החודשי המיטבי בשילוב עם ההלוואה הקצרה ביותר- כדי לא להיקלע לקשיים בהחזר או בהתנהלות משק הבית ומצד שני כדי לקצר ככל האפשר את תקופת ההלוואה . זכרו, הלוואה לזמן קצר יותר = חסכון גדול יותר.
  2. הסתכלו על ההלוואה שלכם כאופציה הטובה ביותר לזמן זה- תחשבו על המטרה המיידית העומדת בפניכם. השיגו אותה בתנאים הטובים ביותר שניתן כרגע ואחר כך המשיכו לעקוב ולשפר אותה.
  3. הבנקאי הוא לא חבר שלכם- תתייעצו איתו ותקבלו את התמהיל המועדף- על הבנק. רוצים למצוא את התמהיל הכי טוב עבורכם? התייעצו עם איש מקצוע ניטרלי שלא עובד לפי יעדי הבנק.
  4. פיזור סיכונים- אף פעם אל תשימו את כל הביצים בסל אחד… אתם אמנם חייבים לקחת לפחות שליש בריבית קבועה , אבל חוץ מזה הכלל היחיד הוא פיזור סיכונים.
  5. הידע שלכם הוא הרווח שלכם- ידוע שידע הוא כוח אבל כאן ידע הוא כסף. כאשר הבנקאי יבין שאתם בקיאים במסלולים השונים וברמת הריביות בשוק, הוא כבר יידע שאיתכם לא משחקים…
  6. מחזור המשכנתא– הדרך שלכם לחסכון משמעותי! תמיד כדאי לבדוק את האפשרות למחזר ואז להקטין את ההחזר החודשי או טוב יותר- לקצר את זמן ההלוואה. רוצים ויכולים כרגע לסיים עם המשכנתא מהר ? מחזור יאפשר לכם לקצר את התקופה ולחסוך כסף רב.

תנו לנו לבדוק את הכדאיות עבורכם בחינם!

7. מה יהיו הצרכים שלכם עם הכניסה לדירה? חשבו גם על הצורך שעלול להתעורר בהלוואה נוספת. כניסה לדירה חדשה או יד שנייה תצריך כמעט תמיד הוצאות נוספות.

  1. תכנון עתידי- גם אם היום אין לכם ילדים וההוצאות נמוכות יחסית, חשוב שתתכננו קדימה את ההוצאות הצפויות לסוגיהן השונים , כדי שתוכלו לעמוד בהחזר החודשי .
  2. הלוואות בשיעור מימון גבוה – בהלוואות כאלה חשוב לדעת את כל הנתונים המדויקים מראש כדי שהעסקה לא תיפול וכדי שהעלויות לא יהיו גבוהות מהמתוכנן.
  3. הלוואות בשיעור מימון נמוך- כאשר שיעור המימון נמוך מ60% ניתן וכדאי לקבל ריביות נמוכות יותר. הסיכון הנמוך יותר לבנק יגולם בעלות נמוכה יותר עבורכם. לא כדאי לבדוק??
  4. מיקום הבנק- נהוג לקחת את המשכנתא ליד הבית/ מקום העבודה לטובת הנוחות שבדבר. נתונים חדשים מראים כי לקיחת המשכנתא בסניפים ספציפיים מסייעת לקבל תנאים וריביות נמוכות יותר. המאמץ שווה! התייעצו איתנו לאיזה בנק וסניף כדאי לכם לפנות.
  5. בחירה בין מספר בנקים, לא רק שלכם- הנוחות מביאה אותנו לבדוק הלוואות קודם כל בבנק שלנו. אבל, מבחינת הבנקים האחרים יש עדיפות ללקוחות פוטנציאליים מבנקים אחרים והם מוכנים לתת לכם תנאים טובים יותר כדי שתעברו אליהם. בדקו, השוו וחסכו.

 

אז לפני שאתם מבצעים את העסקה הגדולה בחייכם, עצרו, למדו והתייעצו… כי הרווח הגלום פה- עצום. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם: